tisdag

Vad skulle du helst heta, Jessica eller Isabelle?

Hej, bloggen!
Har nyss ätit lite pannkakor! Mumms, haha!
Jag fick en liten kommentar från en läsare, där det stog: Vad skulle du helst heta, Jessica eller Isabelle?
Hm.. den e lite svår... Men jag skulle nog välja Isabelle.
Isabelle låter "mjukt" och sött när man är liten. Sen när man blir i tonåren blir det mer coolt och ja just det, namnet låter rikt... :) Sen när man blir 26-99 år gammal och mamma och allt e det fortfarande lite fräckt med namnet Isabelle. Emm, a, ni kanske fattar(?). Fast namnet Jessica är det ju inget fel på heller!
De namnet låter populärt(typ som Isabelle), fast Jessica e ju lite vanligare.
Haha, den frågan var lite svår...
Men vad skulle ni vilja heta? Jessica eller Isabelle?
Kommentera vad ni tycker så får vi se vad som är populärast!

PussPuss

5 kommentarer:

Anonym sa...

Isabelle, av samma anledning som du! Isabelle låter aristaliskt. Jessica är ju mer vanlig.

Anonym sa...

Isabelle, ja me. Det e snyggare

Anonym sa...

Hmm, jag skulle nog heta Jessica, fast whait a minute... jag heter ju Jessica xD

Anonym sa...

Isabelle, skulle jag nog välja... Det låter vackrare

Fiorina sa...

Jag skulle lugnt ta Isabelle... Snyggast ju. :D
Din blogg är så söt, och du med!

Kram,
Isabelle