tisdag

Tisdag

Hejhej!
Jag är liite på dåligt humör: under tiden jag var på Emmas land använde antingen mamma, papa eller Mark pappas bärbara data(som jag använder mest, så sorry Pappi men nu har jag erövrat din data) och nu är den typ förstörd! Jag skriver på den just nu, men texten blir jätte suddig och ibland är det helt omöjligt att se vad det står! Har ni några sådanna problem med era datorer? Kan ni vara så snälla o kommentera då?!
Annars flyter livet på bra... Haha. Tiffi är jätte gullig(även om hon sover mesta dels pga värmen), pappa gör mat(!) regelbundet och jag... tjaaa, vad gör jag egentligen?
Jag städar i köket varje dag... Går ut med hunden flera gånger om dagen, äter inte godis...
Men jag saknar alla mina vänner! Emma såg ja ju nyss och saknar redan, och alla andra är bortresta! Felicia(som skriver bloggen Djupdyk i en 94:as stökiga huvud) har ju precis kommit hem iförsej, Yippie! Nu kan jag vara med henne lite :) Haha vi har as kul tillsammans, vi brukar oftas träffa en annan tjej som heter Lina och ha en SingStar-kväll. Fylld med godis/chips, dricka o god mat! Det är jätte kul, fast Lina och Felicia vågar inte sjunga högt, haha, det är bara jag som tar tonen!

Ha det så bra, älsklingar!
PussPuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta datan till typ Siba och låt de fixa den! Eller var köpte du den?

Anonym sa...

Är det Apple du har? De datorerna är jätte dåliga! Men annars kan du ju skrota den gamla datan och köpa en ny!



Eller gör som hon, Tess, säger, lämna in den på lagning, fast det kanske blir dyrare än att köpa en ny ...

Puss

Anonym sa...

Gå in på prcerunner o kolla hur ycket det kan kosta att fixa datan!
Kram Cilla