måndag

Miami-resa på G?

Hejhej!
Sorry att jag har varit så dålig med att updatera bloggen, det e bara det att jag har haft fullt upp nu i helgen.
I lördags var vi på Lerums Badpalats! Det var faktiskt kul där! Den röda, stora vattenrutchkanan var faktiskt ganska rolig! Haha. Vi var där med mammas kompis som hade med sej sin "familj". En 9 årig, jättesöt kille och hennes sambo som kommer från USA, Miami.
Han sa att vi skulle kunna hälsa på där nu i höst eller i vår! Erkänn kul! Jag har aldrig varit i USA förut och jag har alltid viljat åka dit! :)
Från en sak till en annan: igår köpte vi ett piano till mej! En begagnad som endast kostade 280 kr! Snacka om billigt! Den fungerar perfekt så jag brukar spela några melodier jag kan på piano.
b. la. Wind of change-Scorpions


och Imagine-John Lennon


Sen kan jag ju också spela klasikerna: Kalle Johansson(fast i min version), och den där som alla kan spela: Varannan, varannan, varannan, bredid.

NU ska jag dammsuga och göra mamma glad :)

PussPuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket, den kommentaren värmde!