torsdag

Ny blogg?

Tjohoo!
Idag har jag inte gjort nágonting! Bara dega framför TVn. Usch... nej, nu er det bara ett par dagar kvar och jag máste ta vara pá den lilla tiden som finns kvar.
Imorron ska vi nog gá och simma igen och senare ska vi til stan och shoppa lite: sáá det er ju en början, right?
Jag tenkte... assá det er inte 100%, men... vad skulle ni lesare(?) sega ifall jag skulle avsluta bloggen her pá blogspot.com och fortsetta denna bloggen i en annan plattform? Den andra er jette kránglig och jag vet inte riktigt ifall den er lika praktiskt som blogspot.com, men den andra er mycket snyggare... det er liksom MIN sida. En helt egen... Jag har iallafall gjort en "demo": www.monam.blogg.se
Checka in och kommentera vad ni tycker...
PussPuss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju inte skrivit mycket i din nya blogg xD men jag tycker att den nya e as snygg och att du ska köra me den!

Anonym sa...

Tjaaa... jag vet faktiskt inte... it sounds good... Fast e det inte lite jobbigt att lmna din gamla blogg?

Anonym sa...

Kör i din nya blogg. Verkar roligare :)

Anonym sa...

NYA BLOGGEN. Punkt slut