torsdag

Är det värt?

Kikade nyss in lite på aftonbladet och stötte på detta(helt omedvetet).
Artikeln handlar om Jordan Prince och om hennes bröstoperationer och hur man ser ärren efter det!
Jag menar: Seriöst, e det verkligen värt för att ha större bröst? Dessutom är det omodernt, väldigt ´90-tal. Sen är det ju också inte helt riskfritt, Natasha Peyres bröst sprack ju, Lolo Ferraris rygg förstödes av det... Plus, män ser en bara som en sexsymbol.
"Wow, nice rattar, henne ligger jag gärna med". Jag tror att det är svårare att få mäns respekt om man har stora silikonbröst.
Men det är ju bara min åsikt. Kommentera och säg vad ni tycker.


ttp://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2920831.ab

PussPuss

6 kommentarer:

Anonym sa...

SVAR: Jaa jag gråter också jättemycket till Titanic och The Notebook. Och till A Walk To Remember, den är såå fin! Ladder 49 har jag inte sett, kanske ska ta och se den någon gång ;)

Anonym sa...

Är det värt? - Svar NEJ! Brösten är finast då de är naturliga, oavsett form och storlek tycker jag!

Anonym sa...

aa, ja kan höra när jag har typ saker som hörs jätte högt mot örat, men jag hör ingenting annars. :P

Anonym sa...

Det är två olika resor... Grekland kostade runt 5 900:- & det är en vecka. Cypern kostade 6 800 & det är 2 veckor. Sen får man ha med sig fickpengar & sånt för mat är inte inkluderat i priserna.

Håller tummarna på att du också kommer iväg snart då =) Turkiet har t.ex. rimliga priser. Men ah, ha en bra sommar!

Anonym sa...

Sv: ja ish, jag skyller på vädret ;)

Anonym sa...

Tycker de är upp till var och en, beror ju mkt på hur man är som person och hur man klär sig oxå. Har vänner som har silikon bröst som folk inte ens vet om för att de märks inte :D