måndag

Me, myself and I

Haha tänkte fylla i den här, så ni lär känna mej lite bättre!

Födelsedag: 14 mars
Hemstad: Göteborg
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brun/svart
Längd: 165 cm
Höger-eller vänsterhändig: Höger
Värsta ovana: Jag är perfekt, så jag har ingen dålig ovana... Höhö. Nä, man jag vet faktiskt inte
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: 37/38

Antal syskon:
3
Antal piercings: Eh... öronen?
Antal tatueringar: Noll, än så länge

Favorit
Årstid:
Jag tycker alla årstider har sina fördelar... men säger nog sommaren
Veckodag: fredag och lörda

Har du någonsin:
Varit kär:
Oh, jaa :)
Rymt hemifrån: Jaa, även om jag bara gick 50 m
Gråtit i skolan

This or that:
Cider eller öl:
Cider
Choklad eller vanilj: Em... glass, eller hur då?
Jordgubb eller blåbär: Jordgubb
TV eller film: Både och

PussPuss

1 kommentar:

Anonym sa...

bättre nu ?