måndag

Jag antar utmaningen!

Bloggar du? Då tycker jag att du, precis som jag antar bloggutmaningen. Jag hakade på Ebba von Sydows tips, so here we go!

1) Vad åt du till frukost?
Eh... jag åt ingen frukost... gills två kokosbollar och 4 gifflar?
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Får jag göra när mamma kommer hem ifrån jobbet.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Koffe
4) Vilken färg har din dator?
Grå/svart
5) När var du arg senast?
I morse, när Mark gav mej en giffla och tog 9 till sej själv! Fast sen fick jag 3 till :)
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Jag går ju fortfarande i skolan, så det är lite svårt att svara på den frågan...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Men gud, jag vet inte... Mobbarna kanske... Vette fan
8) Yoga eller löpning?
Har aldrig provat på yoga, men det skulle kanske vara kul?
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé... tror jag... Helt ärligt: Jag vet inte ens vad de två maträtterna är förnåt!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Veckorevyn, Illusterad Vetenskap(!), Metro och ibland tidningar som Frida, Solo och Glamour
11) Favoritkaraktär i deckare?
? vet inte
12) Teveprogram du aldrig missar?
Haha, det är många: Desperate Housewifes, One Three Hill, Kyle XY, Heroes och många, många fler!
13) Vem är du avundsjuk på någon?
Nää, det är jag inte :)
14) Din bästa revansch?
??
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta
Haha, den kan jag svara på när jag blir äldre
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Sniglar. Usch och fyy, jag ryser vid den tanken.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med
Jeremy Sumter och Jean-Luc Bilodeau, Kenza och kanske Blondinbella(Isabella Löwengrip)
18) Kaffe eller te?
Hah, hatar kaffe så det blir te
19) Skostorlek?-
37-38
20) Hur ofta är du på IKEA?
Aldrig
21) Om du fick fem miljoner - vad skulle du köpa?
Den var svårt... Eftersom att jag inte är "stor" så kan jag inte säga: betala alla räkningar och skuder, köpa lägenhet och köpa ett vrålåk... Så jag säger så här: Lägga undan typ 4 miljoner som jag sparar till lägenhet och utbidning och kapital(för att bygga ett 5 stjärnigt hotell).
Med resten (1 miljon) skulle jag köpa kläder, ge till familjen och till fattiga :) Fast jag skulle också köpa en digitalkamera!

PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va lika vi e! Jag har ingen blogg, men jag skrev på min bilddagbok och jag hade nästan samma svar som du!

Anonym sa...

Puss på dig Mona!
Din blogg är super bra!