onsdag

Onsdag

Hallo, bloggen!
Idag har jag sprungit runt sisjön, thats 3 km :)
Trots att det regnade... Fast... nä, jag var ju hemma när det började spöregna, anyway.
Idag har jag också varit mycket duktig:
x Jag har städat köket: diskat, plockat undan mm
x Städat vardagsrummet
x Skapat lite ljuvmusik med mitt piano
Och handlat livsmedel med pappi.

Ni har väl inte missat att jag älskar skräckfilmer och att jag ÄLSKAR att TV6 har HorrorWeek nu till på söndag! Igår var det Hajen 3 som visades och idag, om jag inte har fel, är det filmen Anaconda som ska visas. Yeey! Gillar ni skräckisar?
Och en film som jag absolut rekommender är Skeleton Key som ska visas på lördag tror jag. Den såg jag med min syrra och den är jätte bra! Missa inte den ifall ni gillar skräckfilmer!

PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också helt såld för scräck!

Junibarn sa...

Jag hatar skräck, så försök inte se något sådant när vi ska ha singstarkväll för då kommer ni att få hålla mig i handen hela natten. :)