lördag

Boys, boys, boys

Tjohoo
Haha jag e pá veldigt gott humör just nu. Det er jag iförasej alltid, men just idag... :P
Jag och Mark skulle till OlympiskaBassengen och sjelvklart var stranden full me snygga killar. Jag o Mark va der i ca 3 timmar och ner vi skulle dra kom det 3 snygga killar fram till mej och vi började prata :P
Sá! Sá vill jag att killarna i GB ska vara! Ifall de gillar en tjej, VÁGA gá fram och snacka! Var inte blyg och bara: wow en snygg tjej, men ifall hon gillar mej ska hon komma hit till mej.
Det e klart att even tjejerna ska ta lite insiativ men assá, det kenns bra för egot ifall det e killen som tar första steget!
Sá... ville bara sega det. :)
Pá mándag ska vi hem till Sverige! Entligen! Saknar Tiffi och pappa jette mycket!
Jaja, nu ska jag krema in mej med lite bodylotion för att min hud e hur torr som helst efter att ah badat sá lenge!


PussPuss

Finns du i Sverige?

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tack, tänkte typ gå in på MQ :)

Anonym sa...

Den är mycket bra. Typ den fösta filmen där man verkligen vill umgås med karraktärerna, haha.

Junibarn sa...

NÄÄ? Jag dör. Så borde det VERKLIGEN vara i götet. Ta med mig nästa gång du ska dit. :D