torsdag

Är det bara jag som hatar skator???

Hola!
Idag vaknade jag klockan 9 pga mamma!
Varför MÅSTE hon öppna min dörr och öppna mitt fönster? Asså de är stängda av en anledning!
Ni som följer min blogg vet ju att jag inte kan somna för minsta lilla grej...
Det som gjorde att jag steg upp ur sängen var de jävla skatorna utanför huset. Usch, fyy fan jag hatar de verkligen! Ska ta och köpa mej ett luftgevär och skuta ner jävlarna! Hatar de! Gör inte ni?

Jaja, moving on...
Idag ska jag och Mark springa runt Sisjön igen. Visst e vi duktiga? Mamma e iallafall stolt.
Men nä, nu känner jag att detta inlägg blev lite grötigt så jag slänger i dagens skönhetstips:
Har du påsar under ögonen? Gör detta då: Doppa två bomullstussar i kall mjölk. Låt det vara i ca en minut. Lägg bomullsussarna på ögonen och låt det vara i 10 minuter(blir tussarna varma doppa de i mjölken igen). Klart :) Praktiskt va?

PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄÄlskar skönhetstips!

Junibarn sa...

Har du något skönhetstips mot finnar också? Jag börjar få anfall och du vet ju typ allt om att vara snygg. :)