fredag

Ska upp innan tuppen

Hejsan!
Imorse gick vi inte och simmade som det var planerat... Kusinen hade ont i huvet. Men jag vaknade endá "tidigt" för att mamma, Mark och jag skulle till stan lite och handla.
Vi köpte:
♥en gulbikini till mej(alla bilder visas ner ja e hemma i Sverige)
♥Balsam-spray
♥Boxerkallingar till lillebrorsan
♥present till pappa(kan ej skriva vad för han leser min blogg :P)
♥Spargris i tre till lillebrorsan

emmm... tjaaa, jag tror att det var allt...
Senare efter shoppingturen gick vi till OlympiskaBassengen för att simma lite och DAMN vilka snygga killar det finns her. Det e inte klokt. Haha och killarna her er inte lika blyga som killarna i GB, dessa vágar komma fram till dej och helsa och prata lite grann, haha. Kan inte alla killar vara sádanna? Det kendes jette bra ner en kille kom fram till mej idag, och en annan i förrigár... ♥

Nu ska jag nog kolla lite pá TV nu men jag ska legga mej TIDIGT idag... Ska upp innan tuppen imorron för att vi ska till OlympiskaBassengen med mamma och simma 1 km... igen xD
PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa jag vill me att killarna i sverige inte ska vara blyga!

Anonym sa...

Man hallooo?! Varför kan inte ni tjejer gå fram till killen och börja snacka... varför måste killarna göra det? Ni e ju me blyga!
Fast jag e inte blyg, Mona.
Jag saknar dej jätte mycket! :)PussPuss