lördag

Marks blogg

Hejhej!
Min lillebrosa e ju bara bäst! Han hoppade på den där bouncegrejjen idag och slog ett nytt rekord. Ni gissar aldrig hur många gånger han hoppade... 1111 gånger!!!! Jag kommer ALDRIG att slå det... Inte för jag vill heller... Jag har fått två blåmärken sen hoppandet igår... skulle inte ha hoppat i jeansshorts...
Mark har skapat en ny blogg! Gå in på den och gör honom glad :) Glöm inte att kommentera
http://maark.blogg.se/
Glöm inte för guds skull att kolla på Skeleton Key på TV6 klockan 21 idag. Den e as bra!
PussPuss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hans blogg var ju ganska bra... eller? Varför ville han ha blogg?

Anonym sa...

Jaa exakt, kommer han ens att skriva i den? Men den e bra ;P

Anonym sa...

Tyck gärna till på dagens på eller av!
(Ska kolla på din brors blogg :D)
Ha en jätte bra dag!

hanna melkersson sa...

jag ber om ursäkt över mitt paranoida och groteska inlägg. Jag är absolut ingen rasist, snälla du , tro inte det. Det var bara en dum idé jag och min kompis diskuterade på bussen till öland, eftersom det satt några invandrare och mobbade en liten kille. eller jag vet inte ens ifall de var invandrare, de kanske var födda i sverige. ialla fall till saken, jag & min kompis blev väldigt upprörda över det. och då bara sa vi det. men vi menade ju inte alla, vi menade bara dem killarna. Förresten är min kompis och hennes släkt valloner. så jag vill bara säga förlåt om du blev arg på mig, och mitt rasistiska beteende. :(