söndag

Sorry

Hejhej!
Nu när det är såå himla varmt så orkar jag helt enkelt inte sitta inne framför datan och blogga!
Men nu gör jag det ändå för jag vet inte när jag annars ska göra det...
Jag var ju hos min bästa kompis land nu i veckan och det var jätte kul! Hon heter Emma och vi går i samma klass.
Hon och hennes familj(mamma, pappa, två tvillingbröder(samma ålder som Mark)). Jag och Emma bodde i en liten stuga bredvid det stora huset, det var mysigt :) Haha, vi spelade kort varje kväll till typ 2!
Aja, Emma rider och självklart hade hon en sommarhäst som hette Thomas Kaskad(fast man kallar honom bara Kaskad). Han var stor, hehe :)
Jag skrittade, travade och galopperade!! Det var as kul! Jag som aldrig har gått på enanda ridlektion har redan ridit barbacka(fast inte på giganten Kaskad, utan en islandshäst, Truls).
Solen sken även på landet och jag har fått tillbaka min Ungern-bränna! Yeeiy!
Nu ska jag dra och ta mej något att käka...
Ha det!
PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul! Jag ÄLSKAR att rida :)
Kaskad är ett mycket fint hästnamn!

Anonym sa...

Aaa jag saknar dig redan Mona <33
Hahah du var jätte duktig på att rida jag är jätte stolt jag har fåt dig att gilla hästar mer o inte vara rädd för dom XD o kaskad är inte stor mona :P det är truls som är liten XD
Men jag är jätte stolt över dig Älskar dig gumman ses om 3 veckor 333<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3