onsdag

Öronproppar?

Hallu bloggen!
Usch och fyy va trött jag är! E ni likadana som jag? Helt seriöst, ja e sjuk! Jag kan inte sova ifall jag ens hör ett litet knyss! Det MÅSTE vara helt tyst omkring mej för att jag ska kunna somna!
När jag och Mark var i Balaton kunde jag endast sova med en kudde över örat(vilket i längden blev otroligt varmt!) för att et fanns en uggla som hoade typ 1 km bort(njaaa inte riktigt, men iallafall).
Här hemma, inatt kunde jag inte sova av två anledningar:
1: Min väckarklocka tickade och ju mer jag koncentrerade mej på att INTE lyssna på det, desto mer hörde jag det! Även att jag försökte ignorera den, så blev den bara högre och högre! Tillslut orkade jag inte mer och tog ut batteriet på klockjävlen!
2: Pappas snarkningar resonerade väggarna och det hördes jätte mycket! Det var ett problem som inte e lätt att fixa... inte som med väckarklockan, bara ta ut batteriet... Det va hopplöst att somna... Jag kunde heller inte flytta ner till källaren under natten för mamma skulle bara anklaga mej för att titta på TV hela natten.
Jag antar att jag får köpa mej öronproppar!

PussPuss

1 kommentar:

Anonym sa...

mohaha vilken otur! Som tur har jag inget problem med sånt... men du kan får komma över och sova hos mej!