måndag

Gud bestämde sej att vattna blommorna mitt i natten


Visst, Gud i all ära, men varför var han tvungen till att vattna hela Götebord mitt i natten? Jag hade jätte svårt till att somna för all ljud av regn! Han kunde väl ha låtit det regna vid 20 tiden istället för när klockan är 00 och man vill sova...Jaja, som tur är fanns mammas bandspelare med massa gamla och sköna låtar från 70-80-90-talet. Love them. Så jag somnade med ljudet av regn och skön musik.

Idag är det sista gången jag uppdaterar på ca 5 dagar för jag ska till min underbara bästa vän Emma och hennes land. Där ska vi rida typ varje dag(ja vet, skraj som fasen!) och bara vara med varandra. De bor preics bredvid havet så när vädret tillåter det ska vi ta ett dopp i kalla kalla havet! haha
Ha det så bra tills dess!
PussPuss

3 kommentarer:

£mma ♥ sa...

det som fick mig att börja var min svägerska. Jag har läst lite på din blogg. När började du att blogga?

Anonym sa...

Heej Mona ja längtar tills du kommer saknar dig som fasen <33
Längtar äfter dig Älskling <33:D

Anonym sa...

kom å rösta fram vinnaren i modell för en dag tävlingen=)