torsdag

Model...? Me?

Hejsan!
Hur e leget?
Jag már prima. Kenner att jag har gjort mycket idag. Jag har varit i Ungerns huvudstad: Budapest.
Vi ákte herifrán klockan 9 och vi hade en och en halvtimmas resa framför oss. Great... haha i denna vermen...(29 grader).
Vi besökte Mátyáskyrkan(som er jette fin!). Hela er typ handgjord och det var der kungar kröntes förr i tiden.
Mátyás kyrkan
Sedan besökte vi parlamentet. WOW! Det var helt fantastiskt. Helt fantastiskt! Kolla in denna bilden. Tenk att presidenten jobbar der... haha snacka om en grym arbetsplats.
Ungerska Parlamentet

Senare gick vi páVáciutca(göteborgs motsvarighet pá Avenyn). Det er ett jette stor gata med massa afferer b. la. Zara, HM(nog den största HM jag nágonsin har sett) mm. Det fanns jette mánga merkesafferer der ocksá.
Och ni anar inte vad som hende ner jag var precis pá Váciutca! En kvinna frán en modellagentur frágade ifall jag skulle vilja bli modell för deras agentur! Hon sa att jag skulle fá gá pá en gratis kurs, och sjelvklart skulle jag ta en massa bilder för min blivande portfolio och ifall jag hade tur skulle jag fá bokningar. Men ner jag sa att jag bodde i Sverige sá blev det inget... :(
Senare passerade vi Europas lyxigaste hotell, Grasemm. Den har 5+1 stjernor(assá mer en det gár!) och det kostar mer en 20 000 kr per natt att sova der!!! Vi gick förbi och tittade in i hallen. Lyx, lyx, lyx. Det er det enda jag kan sega... Ner vi passerade lyxhotellet ság vi: en Ferrari, en Chevrolet och en Lamborghini! Vi tog bilder pá Lamborghini och kan setta in bilderna ner vi er i Sverige, men jeklar va snygga de var!!
Lyxhotellet Grasemm

Nu ska det bli fest vid stranden och jag och Mark tenkte att vi skulle ner dit och förhoppningsvis blir det ingen fest med 60 áriga gubbar... :S
Jaja, máste gá nu!
Ha det bra!
Puss

3 kommentarer:

Junibarn sa...

Model, you? Why NOT?
När kommer du hem från bajsungen???? Inget illa ment men vi måste ha singstarkväll nue. Jag åker 6:e till sportscamp. :( Yepp, mer träning. Som om inte det här kennedylägret räckte. Men jag körde salto, ungefär 20 gånger, så var stolt över mig!

Från una subjekt to another. Jättebra inlägg, du skriver så fint. Längtar tills dem där bilderna kommer så du kan visa allt.

Anonym sa...

Hej

Går du i Frida Sandgrens klass? Eller Gympa?

Anonym sa...

Du skulle passa perfekt som modell!
Puss