söndag

Snart är det sommarlov ;)

Läste nyss min goda väns blogg(www.junibarnet.blogspot.com) och hon var med i vattenkrig. Något som jag också vill vara med i denna värmen!
I morse när jag vaknade kollade jag lite på MTV Movie Awards 2008 innan jag bakade lite kärleksmumms och städade köket. Sen har jag varit ute och solat(!) och övervägde att gå och bada. Men det blev inte så.

Snart så... endast 4 dagar kvar tills jag skolan tar slut. Haha, snart slutar jag 8:an! Det är helt ofattbart! Om typ 11 veckor börjar jag 9:an!
Jag ska ha på mej den vita klänningen som jag köpte igår :) Sen ska jag också, samma dag, åka på semester! Vi ska till Ungern. Längtar. Fast just nu regnar det... Nåväl, så länge det blir sol när vi är där så är jag nöjd!

Pussar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du skriva ner receptet på kärleksmummsen? Tack för en underbar blogg!
Sara

Junibarn sa...

Åh, så gullig du är! Kul att läsa din me, du skriver skitbra.