lördag

Liv och rörelse i Füred

Hej Hej!
Har precis etit middag. Det blev skinka... :)
Har varit lite nere vid vattnet med Familjen och det var kul. Haha vi át 2 glassar... Mumms.
Det var jette fint der vi gick. Det fanns levande musik, folk som dansade pá gatan(det gör de ju inte hemma i Göteborg...) och stoora plasma TV som visade matchen Sverige-Spanien som slutade 2-1 till Spanien :( Usch, jag som verkligen trodde att Sverige skulle vinna detta...
Jag saknar mamma och pappa... o Tiffi :) Och sjelvklart mina kompisar. Undrar vad de gör nu...
Jaja... Jag ska nog ta och gá nu... Kolla lite pá TV kanske...
Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att äta glass :) Puss Adam

Junibarn sa...

Är du där ensam? Ditt lejon. Men du verkar ha kul i alla fall. Folk borde dansa mer här i Sverige tycker jag. :D

(Dessutom, jag får dåligt samvete för att du promotar min blogg men jag inte promat din, så jag har gjort en lista över bloggar folk måste läsa. Är jag lite gottgjord då? =D )