fredag

Hárkur

Hola!
I dag har jag varit hos frisören för att tunna ut mitt hár. Frisören tunnade inte ut riktigt sá mycket som hade viljat... menmen... Det er tunnare nu. Under tiden jag var der fick jag ett litet tips:
Ifall man har glanslöst och torrt hár ska man:
Blanda egggulan med olivolja. Detta ska man ha i háret i drygt en timma innan man tvettar ut det.

Bra att veta va?

Nu har det blivit varmt igen, fast inte lika varmt som det var igár. Vilket er jetteskönt.

Idag kommer mammi(eller inatt)! Har saknar henne jettemycket men nu er hon snart her! Wiee!!

Jaja, nu ska jag gá.
PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh. vilket bra tips! Fler tack Mona

Fiorina sa...

Äggula är bra, men det kan lukta lite. Det bästa är öl, det ger mycket glans och luktar ingenting. Det är bara att fråga pappa om en burk! Och förklara att du inte ska dricka den...