söndag

Idag...

...Har jag varit me om en catfight
... Har jag etit en pannaka a lá Rintintin
... och etit en massa glass
Vi var pá Tapolca idag... Boooring! Det var jette trákigt, vi kollade pá ett par gigantiska fiskar. Vi át lite glass der(helt seriöst, jag kommer att bli tjock under denna vistelse, jag eter ju glass varje dag her + TúróRudi!)
Medans vi var der sá brákade en av Familjemedlemmarna med en bekant till de. Jag vet inte riktigt hur det började för vi satt pá ett café och át pannkakor ner de tvá damerna började prata om att den ena er alkoholist och en idiot och ej troverdig och den andre er falsk och ljuger... :S Ja och Mark bara satt der helt tysta och himlade ögonen... ;P
Jaja, Ska legga mej tidigt idag... Jag er verkligen trött... Imorron ska vi kanske cyckla till ett stelle som heter Tihany. Vi ska hyra varsin cyckel til mej coh Mark och sedan ska vi trampa iveg till stellet der det ekar 7 gánger(eller det gjorde det förritiden...)

Mark helsar :)
Love
Mona

1 kommentar:

Junibarn sa...

Älskar det du skriver. Sött, verkligen underbart. Men det är så irriterande att inte åäö finns i ungern! x''D
Catfight, den du! Jag vill också se en catfight. Det brukar nästan alltid vara jag som startar dem så jag har aldrig sett en utifrån ;D.
Lilla Mona, så smal som du är kommer du aldrig bli tjock, inte ens om du åt lika mycket glass som jag. Kom hem snart så att vi kan ha singstarkväll och sova i det iskalla storarummet!