fredag

Hello from Hungary!

Hejsan bloggen!
Nu er jag i Ungern vid den stoora sjön Balaton. Som ni ser skriver jag lite konstigt... eftersom att jag skriver pá ett ungerskt skrivbord, och i det ungerska alfabetet finns inte de tre sista boksteverna som finns i várat...(fast Ö finns faktiskt!) Hoppas ni fattar vad jag skriver endá!
Igár fick jag gá frán skolavslutningen lite tidigare för att vi skulle hinna med flyget... Fast den var sen :( Sá jag och Mark fick venta lenge. Pá den ungerksa flygplatsen ventade familjen vi bor hos nu. De er jette snella och jag stormtrivs her(och jag lovar, det har inget att göra med att de har en gigantisk pool!).
Idag badade jag och Mark i den. Hehe... den var inte lika varm som min kompis pool men det spelar ingen roll för skönt var det ;)
Nu ska jag gá ut lite... vem orkar vara inne framför datan i detta vedret? Haha det er 38 grader! Ska ut och sola och fá en fin ferg!
Ja just det! Jag höll pá att glömma: Nu i helgen ska det vara en motorcyckeltreff precis her! Det ska finnas runt 1000 motorcycklar her under treffen! Coolt va? Jag er inte seker pá ifall jag kan ta bilder och visa de i bloggen för att jag har ingen kamera...
Ska uppdatera bloggen sen!
Puss

Inga kommentarer: