måndag

Wow!

Jag har bloggat i lite mer än 2 månader och jag har ett dussintals läsare om kollar in på bloggen dagligen och sammanlagt är det liite mer än 200 stycken som varit inne på min blogg!
Det är ändå ganska mycket, med tanke på hur många det är som bloggar här i Sverige(typ alla tonåringar gör det xD haha, men det finns även bloggare över 20 och 30, de får vi inte glömma).
Jag undrar egentligen varför man startar en blogg. OK, företagsbloggare(eller proffsbloggare eller vad det nu heter) bloggar ju för att de får lön av det, det är liksom en del av deras jobb t.ex. Ebba von Sydow, Blondinbella, Style by Kling mm.
Sen finns ju privatbloggarna som Kenza, Felicia, Mark och jag... Och vi gör det ju för att det är roligt, inte för pengar(OK, Kenza för ju pengar för sin gigantiska blogg, men ni fattar right?).
När jag kollar på kommentarer hos... lets say Kenza, så har typ alla som kommenterat bloggar(och det är över 240 kommentarer per inlägg), det är hur många bloggar som helst!
Så vi som läser bloggar utforskar mindre än 10% av alla bloggar som finns, endast i Sverige!
Så jag har ändå ganska många läsare som är trogna till min blogg. 12 är ganska många jämförelse med de som har 2 eller inga...

Så tack alla läsare!
PussPuss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är trogen din blogg Mona! Du är grymt begåvad och du ser ut som en modell! Du skriver bra och det tilltalar många! Jag har visat din blogg till 2 av mina närmaste vänner, Felix och Sandra, och de älskade din blogg och funderar över att skapa egna..
Puss Adam

Anonym sa...

Bra inlägg!

Anonym sa...

goodgoodgood! Rätträtträtt! du e bästbästbäst!

Em... fast min blogg e bättre, mohahaha!

Anonym sa...

svar: vi skippar nog ledtråden ;)